Jak začít

 

Doporučuji Vám dlouho se nerozmýšlet, nepochybovat a skočit do zelených smoothies po hlavě. Nejjednodušší cestou, jak začít s konzumací zelených smoothies, je dát si je hned ráno k snídani. Dodáte tělu obrovské množství výživných látek, poskytnete hydrataci, zaplníte žaludek a předejdete chutím na nezdravé potraviny v průběhu dne. Doporučuji vypít 0,5 – 1 litr, čímž předejdete hladu až do oběda.

 

Někteří z Vás začnou jedním smoothie denně, někteří jimi nahradí třeba svačiny, nebo si ho dají místo večeře. Záleží jen a pouze na Vás, jaké tempo si zvolíte.

Pokud chcete začít pomalu, konzumujte jedno smoothie denně. I to bude pro Vaše tělo obrovským přínosem. Pokud budete chtít vidět rychlejší výsledky, konzumujte tři, čtyři denně. Je to jen na Vás. Já osobně mám dny, kdy vypiji klidně i dva litry denně a to bez sebemenší námahy.

Zelená smoothies jsou výbornými fast food jídly. Stačí je nalít do sklenice a vzít si je sebou do práce. Až pocítíte chutě nebo pocit hladu, stačí se napít a vše bude pryč. Já mám své smoothie neustále při sobě. Často si ho dávám hned po tréninku. Nejenže mi dodá energii a urychlí regeneraci, ale také mi zaručí, že až přijdu domů, tak nevyjím celou lednici. Smoothies skvěle zasytí a ochrání Vás před návaly vlčího hladu. Vypijte jich denně, kolik budete chtít. V tomto případě platí, čím víc, tím líp.